قيمت خانه در گيشا ارزان‌تر است يا مرزداران؟

با توجه به قيمت مسكن در تهران، بررسي نسبت به متوسط قيمت خريد مسكن در برخي از محلات منطقه دوم شهرداري به دست آمده است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

قيمت خانه در گيشا
به گزارش «مجله ملكي دلتا»، بر اساس آگهي‌هاي ملكي، بررسي از متوسط قيمت خريد آپارتمان در برخي از محلات منطقه دو تهران به دست آمده است كه نشان مي‌دهد، متوسط قيمت خريد مسكن در محله طرشت ۳۶٫۵ ميليون تومان ثبت شده است.

 

بر اساس داده‌هاي اطلاعاتي، متوسط قيمت خريد آپارتمان در ستارخان و صادقيه در حدود ۴۰ ميليون تومان اعلام شده است.

شهرآرا با متوسط قيمت ۴۹ ميليون تومان و مرزداران ۵۶ ميليون تومان ثبت شده است. بررسي قيمت خانه در گيشا نشان مي‌دهد، يك متر مربع آپارتمان مسكوني در اين محله ۶۰ ميليون تومان ثبت شد.

قيمت خانه در گيشا

محلات گران قيمت منطقه دو تهران

شهرك غرب با متوسط قيمت ۷۷٫۴ ميليون تومان در كنار سعادت آباد با متوسط قيمت ۸۵ ميليون تومان از محلات گران قيمت منطقه دو شهرداري تهران و همچنين از محلات گران قيمت تهران براي خريد خانه هستند.

بر اساس اعلام بانك مركزي متوسط قيمت خريد و فروش يك مترمربع زيربناي واحد مسكوني معامله‌شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملكي شهر تهران در مهرماه سال جاري 316.3 ميليون ريال بود كه نسبت به ماه قبل 0.2 درصد كاهش نشان مي‌دهد.

در ماه مورد گزارش، تعداد معاملات آپارتمان‌هاي مسكوني شهر تهران به حدود 5.5 هزار واحد مسكوني رسيد كه نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به‌ترتيب معادل 29.8 و 36.8 درصد كاهش نشان مي‌دهد.

بيشترين متوسط قيمت با 69 ميليون و 670 هزار تومان مربوط به منطقه يك و كمترين متوسط قيمت با 15 ميليون و 140 هزار تومان متعلق به منطقه 18 است.

مطالعه بيشتر: مطلب «يارانه مسكن چيست و به چه كساني پرداخت مي‌شود؟» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.