خريد خانه در منطقه 14 اصفهان

مساحت امروز منطقه چهارده اصفهان معادل ۹۴۰ هكتار است و مساحت فضاي سبز آن نيز به ۱۵۸۵۳۰۶ مترمربع مي رسد.

خريد خانه در منطقه 14 اصفهان

شايد خريد خانه در منطقه 14 اصفهان اين روزها دغدغه شما باشد، اگر به فكر خريد مسكن در اين منطقه هستيد بهتر است تا پايان مقاله با «مجله ملكي دلتا» همراه باشيد.

اين منطقه در همسايگي مناطق هفت، ده و پانزده شهري واقع شده است. شمال اين منطقه از جاده خاكي و در ادامه بلوار تاكسيراني تا آيت الله غفاري، جنوب آن از محور اتوبان شهيد اردستاني تا ابتداي خيابان آل ياسين محدود شده است.

منطقه چهارده اصفهان از ۱۲ محله تشكيل شده است كه شامل محله دراك، امام خميني، منتظر المهدي، عمان ساماني، باتون، جلوان، سودان، زينبيه، دو طفلان، شاه پسند و حصه شمالي مي شود.

بافت معماري منطقه چهارده اصفهان، بيشتر شبيه به مناطق كم برخوردار (از منظر امكانات و كيفيت هاي شهري) است. متاسفانه در معماري امروز اين منطقه، به سختي مي توان شواهدي از قدمت و اهميت تاريخي پيدا كرد.

اين منطقه محل زيست بزرگان ديني در دوران پس از اسلام بوده است. كه امروزه از بقاي متبركه شهر اصفهان محسوب مي‌شوند.

نقاط قوت منطقه چهارده اصفهان

از مهم ترين نقاط قوت منطقه چهارده اصفهان مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • پيشينه و هويت تاريخي منطقه
  • وجود پنجمين قطب زيارتي كشور در منطقه
  • دسترسي به ناوگان حمل و نقل عمومي؛ خطوط اتوبوش هاي BRT و دو خط قطار شهري
  • دسترسي مناسب به محور هاي اصلي ترافيكي منطقه؛ بزرگراه هاي ميثمي، حبيب اللهي، اقارب پرست و ذوب آهن
  • دسترسي و قرارگيري در بخشي از كريدور شمال به جنوب شهر اصفهان

قيمت خريد خانه در منطقه 14 اصفهان

قيمت خريد خانه در منطقه 14 اصفهان

توجه كنيد كه قيمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقريبي است، چراكه قيمت مسكن در اصفهان با توجه به نوع ساختمان و يا نظر مالك تغيير مي‌كند.

  • خريد خانه در باتون (مهديه)، ستاد شهريار، با متراژ 53 متر و2 سال ساخت، يك خوابه، طبقه سوم با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) / قيمت: 19 ميليون و 811 هزار.
  • قيمت آپارتمان در شهرك امام حسين، زينبيه با مساحت 145 متر و 20 ساخت، يك خوابه، طبقه همكف با امكانات (انباري) / قيمت: 5 ميليون و 517 هزار.
  • قيمت خانه در شهرك امام حسين، زينبيه با متراژ 100 متر، 5 سال ساخت، دو خوابه، طبقه سوم با امكانات (پاركينگ – انباري) / قيمت: 10 ميليون.

پيشنهاد خريد: اگر قصد سكونت در منطقه يك اصفهان را داريد، خريد آپارتمان در شهدا بهترين گزينه است كه در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.