مدير توسعه كسب و كار هلدينگ دلتا از راهاندازي كمپين «سلام اصفهان» خبر داد و عنوان كرد: هلدينگ دلتا در كشورهايي نظير امارات، قبرس و تركيه فعاليت ميكند و در واحد بينالملل اين مجموعه درصدد افزايش بازارهاي خارجي خود در ساير كشورها است.

دكتر امين نائيني مدير توسعه كسب و كار هلدينگ دلتا در گفت و گو با خبرنگار «مجله ملكي دلتا» از راه اندازي كمپين «سلام اصفهان» خبر داد و در خصوص اهداف و برنامههاي اين كمپين توضيح داد: هدف اصلي كمپين سلام اصفهان يادآوري و تداوم حضور برند دلتا در شهر اصفهان مطابق با استراتژي نفوذ در بازار است.
وي در ادامه مطلب فوق، گسترش خدمات رساني به همميهنان در شهرهاي مختلف بالاخص شهر نامي اصفهان را از جمله اهداف دلتا در اين كمپين دانست و افزود: در راستاي خدمات رساني مناسب و ايجاد بستري مطمئن و پربازده براي كاربران عزيز اصفهاني، اقدام به تبليغات محيطي گسترده در سطح شهر شده كه در راستاي آن تعداد ۴۷ بيلبورد در مناطق مختلف شهر اصفهان به نمايش درآمده است.
مدير توسعه كسب و كار هلدينگ دلتا به اپليكيشن مجله دلتا اشاره كرد و در اين خصوص گفت: مجله دلتا پيام با محوريت توليد در حوزه سبك زندگي، مخاطبين بسياري را جلب خود كرده است و جهت دستيابي به آنچه مخاطب در نظر دارد، اقدام به توليد و انتشار و مطالب گوناگون كرده است.
نائيني به اقدامات صورت گرفته در واحد ديجيتال ماركتينگ اشاره كرد و اظهار داشت: در بخش ديجيتال ماركتينگ ما با بهكارگيري ظرفيتهاي موجود مفتخريم كه اعلام كنيم سايت دلتا در جستجوهاي اينترنتي همواره در جايگاه هاي نخست به نمايش در ميآيد؛ از همين رو اين وعده را به كاربران سايت دلتا ميدهيم كه استفاده از خدمات اين سايت موجبات آسودگي خاطر و نيز تسهيل فرآيند انجام معاملات ملكي اصفهانيهاي عزيز ميشود.
نائيني تصريح كرد: مجله دلتا پيام در زمينههاي نظير مد و زيبايي، طراحي و دكوراسيون داخلي، دانستنيها، حقوقي، آشپزي و … توليد محتوا ميكند؛ همچنين بخش تخصصي نيازمنديها نيز به عنوان يكي از اصليترين اركان اين مجله در برآوردهسازي نيازهاي مخاطبين خود فعاليت ميكند.
مدير توسعه كسب و كار هلدينگ دلتا، اپليكيشن دلتا را يكي از جديدترين محصولات هلدينگ دلتا اعلام كرد كه توانسته در مدت كمي كه از فعاليت آن ميگذرد، مخاطبان بسياري را جذب كند، وي عنوان كرد: در حال حاضر، حدود 105 هزار نصب فعال در بسترهاي موجود، جزو پركاربردترين اپليكيشنهاي داخلي است.
وي به فعاليت هلدينگ دلتا در زمينه بين الملل اشاره كرد و بيان داشت: هلدينگ دلتا در كشورهايي نظير امارات، قبرس و تركيه فعاليت ميكند و در واحد بينالملل اين مجموعه درصدد افزايش بازارهاي خارجي خود در ساير كشورها است.
نائيني با بيان اينكه با كسب تجارب ارزنده واحد بين الملل هلدينگ دلتا افتخار عرضه بالغ بر ۸۰ درصد پروژههاي موجود در شهرهاي مختلف كشورهاي مذكور را دارا مي باشد، تصريح كرد: هلدينگ دلتا با تجربه بيش از پنج دهه و با ارائه خدمات تخصصي در حوزه املاك، همواره در راستاي تسهيل انجام معاملات مطمئن در كنار همراهان خود بوده است و در ايجاد و حفظ وفاداري مشتريان قدم برميدارد.
او اضافه كرد: همچنين شايان ذكر است كه با هدف ساده سازي و افزايش كارآمدي خدمات دلتا از تجربيات و نظريات كاربران اقدام به روزرساني پنل مديريتي آژانسهاي املاك كردهايم تا مديران محترم آژانسها بتوانند از امكانات جديد اين پنل بهرهمند شوند.
وي در پايان سخنان خود تاكيد كرد: هلدينگ دلتا با تجربه بيش از پنج دهه با ارائه خدمات تخصصي در حوزه املاك، همواره در راستاي تسهيل انجام معاملات مطمئن در كنار همراهان خود بوده و در ايجاد وفاداري مشتريان قدم برميدارد.
مطالعه بيشتر: مطلب «چطور براي مسكن ارزان ثبتنام كنيم؟» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.
- شنبه ۰۱ آبان ۰۰ | ۱۵:۳۶ ۵ بازديد
- ۰ نظر